yrsa lindblad <3 axel von fersen


insparksmysterium #2: HUR STÅR JAG PÅ DENHÄR BILDEN OCH VARFÖR? jag förstår inte :s om detta är något jag vanligen gör så snälla säg till det ser ju helt stört ut :s ...

idag var en mazettidag. alltid trevlans. men idag nångång efter lunch kände jag verkligen för att ge upp. jag tänkte: så fort jag kommer hem så kan jag gråta, men inte nu, för jag vill inte börja gråta i skolan. jag kände verkligen att det var svårt att låta bli :s
detta berodde på sömnbrist och misslyckad bilduppgift som verkligen inte ville som jag.
(annajohanna tvingade mig se 1408 och jagvaknade och var rädd hela natten, inte så mycket sömn nej)
men! tillslut så bara tänkte jag NEJ JAG VILL INTE HA DET SÅHÄR! och sen fem minuter senare fick jag en snilleblixt, nu har jag ändrat hela min första idé och det kommer bli grymt! bara så ni vet.

I live and breathe axel von fersen nu och ett tag framåt. han var stilig. han hade RIKTIGA läppar alltså shiet har ni inte sett dem så googla honom. och så hade han snälla ögon, ögonbrynen var enorma men det gör liksom ingenting. riktigt söt var han.
kanske inte snygg, men söt.
dock verkar ingen hålla med mig. so be it!
ps. imorgon råkade jag försova mig och missade spanskan.

skoltidningsmöte imorgon, hoppas jonas har med sig fika denhär gången som han lovade förra veckan ...

MENTALIST IKVÄLL YÄ!

Kommentarer
Postat av: Ciz

Axel är INGENTING jämfört med Voltaire-mannen. omg. Och sådär som du står, gör det lite oftare xD<3

HOOOO~ ses inte på spanskan men efteråt på den utlovade fikan. PA.

2009-09-15 @ 19:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0