tillåt mig att skrika



AAAAAAAAAROJWEAGKHEKJDKSFHHGEKWJEHFKJRDHFKJEA jag har så jävla ont i magen så jag skulle kunna lägga mig ner och bara dö här och nu.
men det vill jag inte.

idag var som sagt första spanskalektionen. det gick la asbra. eller inte spansk-vis. utan lärar-vis. hon är så MMM! hon satt ner när vi kom in och sen när hon reste sig upp och skulle börja prata blev jag alldeles fnittrig för hon var jättekort ^^, hon är översöt och spansk och glad och snäll och duktig och man blir glad.
och jag ska ha spanska ja. missar en jävligt härlig sovmorgon men fuck it!

ah, fick lite halvpanik, skulle presentera oss och sånt - så var en grej då att man skulle säga vad man hade för favoritmusikoch jag HATAR att säga att jag inte vet så jag bara tog första bästa som kom upp i huvudet HÅKIS <3 och ja, det är han kanske? fast beirut är nog bäst. men håkan är ju bäst.. och ja.. nä usch jag gillar inte frågan.
länge sen jag lyssnade på håkan.

har lyssnat på beatles de senaste dagarna. har haft lite problem med att välja ju, mår illa av allt. kent fungerade också ett tag men sen kom jag ju på att beatles funkar ALLTID.

ofta du bryr dig :D

idag käkade vi på tammys, jag och teo alltså! för cicci och ellen dumpade oss. fuckers!

sedan mazetti och en JÄVLA massa datorskrivarkrångel ._.
jag gillar linoleumtryck ^^,

imorgon ska vi till lund med klassen, sovmorgon och slutar runt tolv - I LOVE MY LIFE! ungefär.
FAN vad mycket jag ska få gjort imorgon! och så ska jag köpa cookie dough för.. det är that time of the month I deserve it!

SHE LOVES YOU YEAH YEAH YEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0