the story of a mailbox


















trädet har nästan glömts bort, men det hör ju också till brevlådan. dock så postade jag inte de bilderna..

har aldrig varit så nervös för att posta ett brev! tittade mig omkring så att säkert INGEN skulle se mig. hoppas nu de hittar det - hoppas de uppskattar det.. finns ju inget de kan göra för att visa sin uppskattning - för det är gjort 100% anonymt, såvida de inte anlitar en privatdetektiv som leker lite med min handstil - eller kollar upp fingeravtryck, vilket iofs inte hjälper för jag finns inte direkt med i brottsregistret eller vafan det heter.
aja.
för övrigt lyssnar jag på U2 idag. och annajohanna flyttar in ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

KONST!!! :D<3 (Y)

2009-09-13 @ 19:29:40
Postat av: yrs

awh! <3

2009-09-18 @ 12:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0