sommarens sista smak


lyssnar på lasse lindh, åhsåsuperfin han är!
även om hans röst må vara ganska gnällig, lyssnar man för länge blir man lätt lite smått galen, men åååh fina man <3

imorgon ska vi vara på mazetti hela dagen, vad vi ska göra vetetusan men! VAR KREATIV!
govindas imorgon yäääy, ellen är min nya lunchbuddy för hon älskar också govindas!

på onsdag börjar spanskan ._. ÅNGEST
skoltidningsmöte (för YÄ jag ska vara med)
och på torsdag ska vi endast till kulturen i lund och ta oss en guidad tur där ^^, kulturen är visserligen inte mitt favoritställe, men vi börjar senare och slutar tidigare så jag ska Inte klaga :)

nu återstår det för mig att komma igång med en bildanalys tills på onsdag.
vore bra om man kunde skriva nu så man inte sitter i skiten imorgon. jag har en tendens att skjuta upp saker.

ps. JAG HAR NU EN AKVARELL BILD JAG ÄR CP NÖJD MED! känns asbra ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0