ps.


bild stulen någonstans

jag lovade migsjälv att aldrig se på idol igen, för det är ju egentligen asdåligt, men beroendeframkallande och jag hamnar tillslut i idolkoma och tjatar om det 24/7 och tillslut hatar alla mig.
igår såg jag en halvtimme för jag mådde asdåligt och det fanns ingenting på tv. i slutet sa dom "och imorgon drar vi till malmö" och eftersom att jag var i folkets park samma dag så kändes det som att jag var tvungen att se skiten!
och ja, mannen som spelade gitarr och sjöng walking in memphis stal mitt hjärta lite. inte bara för att han sjöng fantastiskt bra, utan för han var så övermegacharmig på ett såntdär edgar sätt.
han var fin. riktigt fin.
och han är absolut värd att se idol för.
minns inte ens hans namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0