nothing to do on a saturday night

varför är det bara reklam på spotify för dåliga band?
innan i sommar var det aningen bättre då de peppade mig för way out west sisådär femtio gånger i timmen. nu är det bara tjat om tokio hotel, takida och kings of leon. jag dör. varför lyssnar människor på dålig musik?

det är inte så lätt att skriva liggandes på mage i en säng. men jag är för trött för att orka sitta upp alltså. har gått igenom alla låtar som finns med kent på spotify, förutom dom på engelska, sedan lyssnade jag sönder säkert och därefter hello saferide. nu bon iver. är så jävla trög i huvudet så jag orkar inte snabbare musik än såhär.

annajohanna sov här efter insparken btw. sedan segade vi som attan och sen segade hon lite till medans jag städade halva huset. sedan åkte vi in till lund ett tag, nova - sen väntade vi på bussen i ösregnet. och sen gick det inte alls bra. för vi var där först, men satt längst in så vi kom inte på bussen, för den var full. skitsystem. kan man inte införa kölappar?

när jag sedan stigit av tåget på hjärups station så gick det bara nerför. inget godis fick jag, för det är ju inte nyttigt ._. kallt är det hela tiden. internet dog och spotify dog och jag dog lite och mer än det jag skriver nu lever jag inte.

försöker hålla mig utanför winnerbäck hålan, för om jag är såhär trött och låg som jag är nu så kan jag inte lyssna påden mannen. det vore ungefär som att gräva ner sig i ett hål.

åh, jag gick in på spotifyplaylist sidan och sökte på "slow" - kom upp en spellista med beskrivningen "Calming songs that makes the sun come shining through dark clouds." - du, vem du än är som gjorde den, tack <3 yann tiersen fanns med, så det måste vara bra ...

tänk om man kunde lägga in spellistor i ipoden..

jag börjar få mer och mer ångest för måndag. ska redovisa om caravaggio, göra massa tråkiga grammatikövningar och läsa massa väsentliga världsnyheter till engelskan, på historian ska vi visserligen fortsätta titta på en ganska charmig film. den är liksom dåligbra. gammal, men söt på nåvis.
casanova är gammal och inte alls så snygg längre, i en scen tar han av sig sin peruk och har nästan inget hår kvar och så sminkar han sig och man bara tänker på hur sorgligt det måste kännas.

nu kom jag just på att jonas lovade att vi skulle få träffa billie the vision lars! förra året innan jul ...
vad hände med det va?

känns det roande att prata med sigsjälv på detta viset? nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0