MAZETTTTITITIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII



jag har godis
jag har cola zero
det blir grillat ikväll
jag kände att kvällen var fulländad
fram tills någon nämnde cooki dough på facebook
då kände jag ändå att det var visst något som saknades

påtal om något som saknades så hade jag ingen estetisk talang idag
ALLS
helvetesmåleri i parken blev det istället.
kanske visar den någon gång. kanske inte.
(känner du också hur min blogg blir mer och mer spännande?)

lillebror spelade innan DÅLIG svensk rappapapapppp på sitt rum (som är precis intill mitt och hans bas är mycket fetare än mig ._. FAIL)
men nu spelar han beatles. kan jag var något annat än stolt? :)<3

aja. det ska målas i parken imorgon också. hoppas det inte regnar. eller, det kanske blir tufft man vet ju inte.
hoppas jag kan imorgon iallafall.
och hoppas det kryper mindre äckliga insekter ...

jag har lekt med hanna också :)
hon har rött hår
så alla män
blir helt förälskade i henne efter bara en sekund
fniss :D


naturare är gnälliga btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0