en regnig (!!!!!) torsdag



det blev nästan inga bra bilder från idag alls. *vilketman kanske förstår på denhär bilden tänkte jag..
vi fick våra datorer idag. vilket vi alla såg jättemycket fram emot. men sen fick vi reda på att vi var tvugna att stanna 1½ timme efter skolan ._. där försvann liksom 80% av glädjen ungefär.
men, nu har vi dom. jag har mixtrat med min så att den ser ut som jag vill inuti. för jävlar vad hemsk den såg ut först ._. hatar det blåa xp schemat -_-"
iallafall. det var ju minilaptops, så jag har kopplat in en stor fet skärm till min. så nu ser det ut som att jag jobbar med något jätteavancerat så att jag behöver tre datorer ^^, fniss

jag är helt utmattad nuförtiden när jag kommer hem från skolan.
behöver energi?

älskar einar hansen. kan inte säga det för många gånger.
tycker att det är så grymt jävla underbart alltså.
med all rätt, hatade liksom skolan i nio år.
så jag har verkligen fått vad jag förtjänar! :D
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0