äntligen



jag kom hem och det låg en hög med böcker på mitt skrivbord! :D beställde dem för över en vecka sen och jag tjatade just om i skolan att jag undrade vartusan de tagit vägen

så nu ska jag läsa.
per nilsson är bara bäst. hjärtans fröjd och ett annat sätt att vara ung har jag läst, men det skadar ju inte att läsa om och sånt. sjutton verkade bra ^^, de andra är faktiskt sånt jag läst om på bloggen niotillfem, så sandra! nu litar jag på din boksmak.
ååh :D så glad!

eller. lite ledsen också. för detdär med brevlådan. det känns verkligen tråkigt. jag tänkte sluta i februari i år ju. men jag är lite beroende, så jag började tänka tanken på 20 brevlådor, 100 brevlådor - yrsa lindblad brevlådsfotografen ...
rip brevlådan </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0