we are happy landfill ~

den som vill (och jag vet att du vill!) får gärna ge mig alla dessa skor i strlk 39/40
speciellt de i mitten. charm.

jag är lite ledsen för flera av mina saker är bara borta. min galna hippietshirt är poffsväck antaligen i danmark någonstans. mina fina intellektuella fejk glasögon från london är borta och ett av mina favoritlinnen är också poooffsväck ._. blir så jävla ledsen alltså, kan ni inte ta mina strumpor istället? förutom den fina (observera att det är DEN och inte dom då den andra faktiskt har försvunnit) älgen som är förliten men ändå är min turstrumpa för den hade jag på mig första gången jag åkte fritt fall.



hela eftermiddagen/kvällen har jag lyssnat på tre låtar som amanda har hittat till modevisningen. de är sjukligt bra. eller en är egentligen riktigt jobbig, men jag älskar den. samtidigt som jag hatar den. aja.
men nu lyssnar jag på lisas lasselindhlista.

hade en tanke innan. och jag mår lite sådär nere ikväll känner jag.
dagen började verkligen helt okej. men sedan gick det spikrakt neråt. jag vet inte om jag riktigt kan förklara varför.
jag hade min bob hund tröja på mig.
...
det finns alldeles för många frågor i mitt huvud just nu.
jag förstår inte riktigt alltid varför jag är som jag är
tänkte egentligen innan skriva ett halvlångt inlägg om det
men nu har jag glömt det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0