the concubine


rainy day by engulcykel92.


se videon the concubine - beirut den är så himla fin. förutom den fruktansvärt hemska jackan. men skit iden!

nu är det lov! vi har inte så himla fullt upp i skolan just nu, inte prov osv. men det är lite grejer som ska lämnas in efter lovet. men man känner ändå att det verkligen behövdes med en veckas vila nu.
inte för att det blir så mycket vila egentligen.. men det är mer vila än skola.
i helgen nu ska det firas en femtonåring vid namn Elias (aka lillebror) med farmor och farfar etc.
jag måste på söndag räkna matte, för det hinner jag inte sen, så räkna matte - göra färdigt kläderna - göra färdigt storyboard till bildserie - kanske börja titta på modets historia och planera 10 A3.
på måndag ska jag se muse - köa halva dagen minst.
tisdag -> malmö med hanna? biblioteket?
onsdag -> berlin till lördag
söndag -> fotografera hanna i en skog med tekoppar etc.
måndag -> eländesdag, skola börjar igen

...
ja och idag ska jag städa som vanligt. YÄY mina helger är alltid så himla roliga ._.

ser fram emot berlin. älskar att resa. nummer 1 är nog att det är så kul att fotografera. så jag har väldigt höga förhoppningar på bilder nu. mihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0