snabbis


icke redigerad bild! och nej, det gick inte att vända den för jag hade råkat skrivskydda den men jag antar att du vet hur man lutar huvudet åt höger så det ska nog gå bra ändå!

sånthär fick vi hålla på med idag: fackteckning. så himla superöverskitroligt!
denna var nog min favorit, kanske! han ser så otroligt charmig ut.
efter skolan idag så mötte jag en Lisa vid biblan, pratade med en hemlös som det var synd om för han frös, sedan lånade vi skivor ... det är nytt för mig kan jag säga.. men 12 st blev det. och en bob dylan dvd.
jag känner mig jätteupptagen nu ett tag framöver!
så vi ses, för nu ska jag steka massvis med ägg till kvällsmat ^^,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovely. Jag har nu börjat lägga in skivorna i datorn.

Hej, det kommer ta hela natten!



Bilden var övercharmig, good job!



/L

2009-10-14 @ 19:26:44
Postat av: yrs

haha jag har inte ens börjat :p

tack :D

2009-10-14 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0