omysigt

visste inte vad jag skulle lägga upp för bild, så jag snodde ciccis bild från dendär fina dagen.

 

jag tror jag är sjukling. tänker nog ställa klockan ändå och se hur det är imorn. för man vet ju aldrig.

jag gjorde mig en kopp te, och!! i teskåpet (eller.. skåpet med tehyllan) hittade jag två nya tesorter! vilket gjorde mig väldigt förvånad eftersom att ingen i min familj dricker te.. förutom jag, och jag gör det inte ens ofta.

iallafall. jag tände ett ljus också, för det är mysigt. och så ställde jag tekoppen framför ljuset - det är så himla vackert när man ser hur det ryker om tekoppen framför ljuset.. alltså.. ja.. skitsamma. det var jättefint. men jag tänkte att om man försöker fotografera det så blir det nog inte så bra, så struntsamma.

 

jaha.. jag vet inte vad jag ska göra alltså. mår skit. sov mellan 14 nånting och 17 så jag kommer ju inte kunna somna, ändå vill jag inte vara vaken för jag kan inte röra mig ;/

coldplay och kanske beirut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0