lev som en gris dö som en hund












idag var jag och Lisa på en loppis
sedan åkte vi till folkårock
för att se FINmarkus spela några låtar från sina nya skivor (ja, skivOR)
och sedan signera fina planscher för oss som inte har pengar till att köpa skivor
det var så fint
och charmigt när han glömde texten
och bara avbröt i en låt för att något hade fastnat på handen
jag gav honom tre bilder jag tog förra sommaren (på honom såklart)
och då blev han glad å sa åh vad gulligt av dig
allting går så fort när det är signering
men jag är glad och megakär

sedan har jag och annajohanna konstaterat att de inte visar blogawards förrän nästa lördag (fail)
och så har vi sett Juno
ätit popcorn
bakat hallonochblåbärspaj
och käkat kladdkaka
och glass
nu ser vi Tillsammans är man mindre ensam
och sedan ska det bli mer popcorn

min personliga favorit är den svartvita bilden btw. markus är femtioelvatusenmiljoner gånger finaresötaresnyggare i verkligheten, speciellt på jättenära håll.. <3
särskilt också tyckte jag det var charmigt när man såg hans ansikte skymta där inanför luvan på jackan när han kom in bärandes på sin fina gitarr ^^,


ps. den enda text jag har i huvudet just nu är MARKUS JAG E DIN TJEJ! och det hörs omochomochomigen i mitt huvud..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mwip!

Charming bild du valde föst!

Det var F-F-FINT!



/L

2009-10-17 @ 23:46:29
Postat av: yrs

yää charm!

2009-10-18 @ 00:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0