kicken var är den?

en måndag utan skola. idag är alla lediga för att ha utvecklingssamtal.
det gick väl bra antar jag. förutom att när jag skulle förklara att jag Absolut INTE vill se Pojken i Randig Pyjamas filmen så började jag gråta, sedan förklarade Mark att vi kommer inte se den. eller kanske senare, men inte på eländesdagen.

jag ska sy färdigt spetsen. samtidigt som jag ska skriva ut danny roberts bilder samtidigt som jag ska skriva om migsjälv till skoltidningen och välja ut en bild.
jag hatar att välja ut bilder på migsjälv.

jag åt på govindas idag med mamma. govindas är bäst.

i november ska jag få låna säsong 1,2 & 3 av Buffy och säsong 1 av angel av Linnis, whoa! snacka om att inte ha något liv efter det.

Om en vecka ska vi till Berlin, jag hittade mitt pass idag thank godävenfasthanintefinns.

ps. tror ni att jag kan ha min gula byxdräkt nu när det är jättekallt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA! Byxdräkter <3



/L

2009-10-20 @ 12:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0