I'VE GOT SOUL BUT I'M NOT A SOLDIER

alltså. förlåt. jag är idolnörd till tusen. egentligen är det kanske jättetöntigt osv. men, denhär juryn är så bra, och iår är det fler jag är helt kär i (som vanligt) - och jag försöker att inte tjata. men hur ofta blir man såhär galen i en 16 årig tjej? detta var så megaöverbra så ja.. och jag vill ha tröjan* (alla är ju skitsnygga tack vare elin kling liksåm :D)

 

jaja. om tio minuter sitter jag väl med hjärtat i halsen och hoppas att mina favoriter går vidare (som är CALLECALLECALLE, mariette, tove, jon och nån mer jag minns inte ._. - ut med hon som var sist helt enkelt)

imorgon ska jag städa, oavsett. även om det kommer vara en jobbig dag/natt/söndag ._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0