inspiration till tusen

för en gångs skull gick jag upp i perfekt tid för att hinna med allt jag skulle. ändå fick jag springa till tåget som sedan var försenat. GREAT! liksom. jag var jätterädd för att bli jättesen, det var liksom det viktigaste skoltidningsmötet vi haft, Emma Svensson skulle komma och prata! Men jag speedwalkade från stationen och kom i jättebra tid.
Sedan satt vi där, i två timmar och lyssnade på den charmiga och sjukt coola tjejen.. jag har ju läst hennes blogg i kanske ett år ungefär, så jag har beundrat hennes bilder osv innan men att sitta och höra alla historier bakom bilderna och alla historier om allt hon håller på med är något helt annat. alla var helt wow:ade av henne, vi hae nog kunnat sitta där i två timmar till..

Sedan skulle jag då se till att ta någon bild på henne och fytusan vad jag har haft ångest för detdär alltså. Jag var skiitnervös.. men det gick och nu finns det iallafall 4 färdigredigerade bilder som inte är dåliga, jag är nöjd! tror jag. jo. vi får se på fredag helt enkelt. xD

Emma Svensson är min nya idol ^^,

det var sjukt inspirerande iallafall! jag har filosiferat hela dagen frams till jag kom hem & såg på buffy, och nu minns jag inte så mycket av det jag tänkte på innan.. måste börja skriva ner saker. jag hade iaf världens kick att göra något riktigt mega med mitt liv. mm.. !!

jag glömde ta med mig min bok idag, så nu har jag väl 100 sidor att läsa tills imorgon ungefär. AH!



vad jag gör på denhär bilden vet jag inte! men skit ni i det :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0