hahaha

jag måste skriva nu
det enda rätta är egentligen att skriva hahahahahaha
för det är så löjligt, så fruktansvärt löjligt så det finns inte
jag är riktigt jävla asförbannad just nu
men egentligen så borde jag kanske inte lägga ner energi på detta nu?
för du betyder mindre än ingenting för mig
men jag minns!
jag minns EXAKT vad du sa
jag minns EXAKT vad hon sa
jag minns allt så fruktansvärt tydligt
visst, man kan ändra sig
det är helt okej, allvarligt det är lätt att förstå
men det ni sa
var fan något av det äckligaste och sjukaste och löjligaste jag har hört i Hela mitt liv (som ni förresten förstörde under de åren vi kände varandra)
ALL den glädjen jag hade,
jag kände mig utvald
jag kände mig duktig
jag kände ansvar
jag kände att äntligen var det Jag som var bra på någonting, det var någon som trodde på mig
haha fan jag borde inte gråta ni förtjänar inte mina tårar men ni förstörde verkligen ett så sjukt stolt ögonblick i mitt liv
och nu NU är det plötsligt något bra, när det inte är mitt längre.
jag hatar verkligen er. from the bottom of my heart. jag skojar inte om jag kunde hade jag så gärna dödat er. inte för att det skulle vara värt det och jag skulle aldrig kunna döda en annan människa.
om jag någonsin ser någon av er igen kommer jag inte säga någonting. ingenting. det är vad ni förtjänar av mig Ingenting. möjligen skulle jag skratta åt er.

jag tror inte att det finns den minsta lilla chansen att någon av er läser detta nu, men om ni skulle göra det och nu tycker att detta är löjligt. så citerar jag en fin man SO BE IT!
Jag har rätten att hata er.

fuck you fuuuck yoooooooou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0