EINARDAY

jag har bilder jajajaja men jag har inte orkat ladda in dem.
och så ska det väl till skoltidningen och då är det inte alls kul om jag lägger upp dem här och nu
så haha

det var iaf poängjakt igen, inte riktigt my cup of tea antar jag. eller vissa punkter var roliga, ^^,
hade inte riktigt skakat av mig ilskan från igår, men nu känns det bra

sedan begav vi oss till ett stort, gammalt, fint hus i limhamn (åhå stora hus ÖVERALLT) och fick världens finaste mat. dukat med vita dukar osv! det kom människor och LA UPP MATEN PÅ TALLRIKARNA!! jag var överlycklig. älskar sånt. ville man ha mer sprang dom och hämtade, annajohanna yttrade att hon var kanske ville ha lite mer potatis, inte visste hon att det stod en vitklädd personalmänniska bakom henne som genast sa OKEJ och sprang iväg.
och ståuppkomikern <3 jag fick kramp i axlarna (de var vid öronen ungefär, jag är sån som trycker upp händerna i ansiktet när jag skrattar) och i käken och i magen någonstans. jag grät också vid ett tillfälle. det var ett tag sedan jag skrattade så mycket.
(det var inte meningen att det skulle låta så depremerande)
skratta är det bästa som finns.

sedan hem -> rutin: stekta ägg, buffy osv.

JAG FICK PRESENT IDAG!
av annajohannas mami, jag och mamma fick varsin överlyxig morognrock och så fick jag MASSVIS med RÖKELSER <3
det kommer lukta mumma här framöver!
sedan hände en jätterolig sak xD haha, det var så otroligt fint, gulligt men också komiskt

aja.
hatten ska nog målas. eller? orkar man det?

just det! lärarfilmen "per har fått en hatt" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0