if what i think is happening is happening - it better not be













ja, dagen började väl som en vanlig dag brukar börja.
sedan var jag aningen neråt ett tag, för jag orkade inte göra någonting. alls.
sedan hade min favoritbilddagbokare lagt upp lite bilder för första gången på ja, länge!
och sedan gick det lite mer uppåt.
jag började leka med bloglovin. nu är det ordning på skiten! följ mig btw :D
och så har jag sytt på lite spets på mitt skolarbete
TITTAT PÅ TRAILERS!
jag tänkte göra en lista. faktiskt.














Fantastic Mr. Fox
visst är den fin? och rolig <3 "he's one fox you can't outfox!"
"I can fit through there, you know why? Cause I'm LITTLE"


kärlek dudes.. <3
"when I don't hear from him it's as if I've died"
"there is a holyness to the hearts effections you know nothing of that"


konst <3


sjukt konstig. vill se!


jag hatar skräck. HATAR! förstår liksom inte varför det är roligt att bli rädd. men detta är liksom en klassiker, den gamla filmen är så sjukt.. dålig fast bra (för att johnny depp är ung och söt) så jag vill faktiskt se den.



alltså fatta. !!!!
heath ledgers sista film, de hann inte spela in hela innan han dog så Colin Farrel, Jude Law och Johnny Depp "hoppar" in och spelar hans roll i de scener som saknas.
Lily Cole är med, hon råkar vara en av de vackraste människor på ungefär hela jorden. daah, rödhårig!?
och Tom Waits är med. WHOA!


jag har även läst mitt horoskop idag. mycket roande och läskigt nog så känns det som att det stämmer lite alldeles för mycket.
titta på klippen era fools!

man blir så hoppfull av trailers ^^,

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag följer dig med bloglovin sedan ett tag. HÖHÖ

Följer du mig?

2009-10-11 @ 19:57:26
Postat av: yrs

vad glad jag blir när du säger det ^^, och vad dåligt jag mår när jag inser att nej det gör jag inte.. men nu jävlar!

2009-10-11 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0