alice! you're terribly late you know, naughty!


här har ni väl min viktigaste inspirationsbild till min outfit. Hanna, take a good hard look så kommer du nästan se ut sedan! :D
fast i klänning ^^,
har fortfarande inte bestämt mig angående skor.. men sminket kommer nog vara ungefär sådär alltså ^^,

heldag med hattjäveln idag och den är fortfarande inte klar. sa sy som satan ikväll.
Jonna hade lagt upp ett youtube klipp med "the best of the soupnazi" <3 ah, dt är bara så bra. !!!!! den största anledningen till att man tittar på det är ju i hoppet om att få se det avsnittet. den meningen blev cp..

aja. imorgon ska jag förhoppningsvis börja sy på spetsar ^^, FREAAAAAAAAAKY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0