2 days in paris







gamla bilder

ser på 2 days in paris. den är så jävla underbar!!
jag kom nyss på hur sjuk morgondagen är trotts att det bara är en lektion:
- småföretagande A
- prata med cicci om insparksdelen av skoltidningen ...
- köpa mikabiljetter
- åka med mami och fixa en grej till lillebror *fniss
- GYMMET :'(
- städa övervåningen
- sy på massvis med spets på min lila outfit
- måla hattjäveln
- göra en oversize fluga i tidningspapper

om jag klarar detta, kan jag känna mig lugn resten av helgen.
på lördag kommer fina markus krunegård till folkårock <3<3 AAH!
och så har sydsvenskan någon slags megaloppis också ! :DDDDDDD
detta skall utforskas i sällskap med Lisa
sedan är det minsann blogawards - då tar jag ohc annajohanna på oss våra balklänningar och lagar blåbär/hallonpaj och sätter oss framför tvn och ser hur förhoppningsvis elin kling och förhoppningsvis inte blondinbella vinner fina titlar ^^,
JA! det var väl det ja.
....
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0