såhär var det i stockholm lite...


jag köpte en ny tröja på monki. den är övermys. dock så sa min lillebror att den påminnde honom om den där andra tröjan alla har (gina tricot fucking tröjan) så då blev jag ledsen och har inte vågat använda den så mycket. men! skitsamma nu.

vi käkade alldeles för mycket cookie dough <3


upptäckte en helt fantastisk gatuorkester: Carl Oscar Nygrens Kalas & Nöjesorkester. Jag köpte deras skiva. KÄRLEK!

kanske fyra av de finaste pojkar jag sett i hela mitt liv? alla har hattar, två är rödhåriga, de är alla finklädda och deras texter får dem att framstå som rövare eller något <3 charm!





på drottninggatan var det också två övercoola typer som spelade på färghinkar. det var helt AWESOME!

sedan var det dags för Pride paraden, men det började ösregna, så alla sprang ner och gömde sig i en tunnel.





vi var överdrivet coola

okej.. hanna var kanske inte så cool

det sprang runt kaffekor :D de hade t om varsin sån klocka på sig så att de lät som kor när de gick! SUPER! <3

PRIDE såg ut lite såhär



här bölade jag, som ni säkert kan gissa



Xena med solros!









"fag in box! stod det på skylten xD

här grät jag igen for obvious reasons <3 ÄLSKAR dessa två!! speciellt Jonas :)










slutaaaaa tramsa börja transa <3

men min pojkvän är XD <3<3<3

här kunde jag inte hålla tårarna tillbaka heller: "stolta föräldrar till homosexuella barn"

sedan kramade en volontär sina föräldrar "MAMMA PAPPA <3" då stod jag ungefär såhär: UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :'( <3 det var bara för fint. xD (ja, jag gråter Alltid)



blev aningen kär i han i randigt <3



good to know :)

såhär var det:
Jag: ÅÅÅH TÅRTOR!!!
ebba och/eller hanna: YRSA! DET ÄR SUSHI!

puss!





CHARM!




vi var somriga och hanna köpte en klocka som pratar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0