onsdag

detta är min bild till mitt busskort. bara så nivet.
mazettieftermiddag, sovmorgon. tomatsoppa på govindas.
bara en sak jag funderade på i skolan idag som jag kände att behövde skriva: jag älskar mina bildlärare. de är så jävla skumma, söta och roliga. när de hade genomgång idag blev jag så himla glad, skrattade lite, men mest kände jag mig bara så sjukt glad att dom finns och att dom finns just där, på skolan Jag går på.
sen drog jag runt med annajohanna på stan i två timmar. köpte en ryggsäck och en sjal på myrorna för 30:-/st, det kallar jag bra priser :D
någon som vet vad som hänt med Miss Juniversum affären btw?

och slutligen: hejdå Tusse, jag kände dig inte så väl, jag var lite rädd för dig i början, men du var en cool katt. t om mjau:ade på ett speciellt sätt. väldigt tråkigt att du inte finns mer.
och puss på dig Hanna
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0