mazetti - paradiset på jorden


(vet inte varför jag ser överkaxig ut på bilden, ignorera)
idag var första riktiga mazettidagen! ÖVERHÄRLIGT! om jag får säga det själv. för jag älskar skolan och jag älskar mazetti. och jag råkar gilla min kartongbild, så tyck vad du vill aihfaeiojfklsjfke. men iallafall!
vi vågade oss äntligen till det vegetariska matstället Govindas. and I löv it. spenatsoppa och meeeeeeegaövergott bröd! skulle nog kunna leva på det. ska dit imorgon igen.
nu måste jag tyvärr läsa historia och sen kanske jag orkar skrapa lite på min skrapkartong igen? fick nackspärr så det är inte så stor chans.
ps. kul att folk gillade min byxdress, gjorde mig väldans glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0