karma?



okej. dagens mission var att köpa Amelie från Montmartre, mamma skulle köra mig och hjälpa mig hitta den.
hennes förslag var Media Markt och jag tänkte LYSANDE! de har jättemånga filmer, och många väldigt billiga.
vi kommer dit 17.17 - på lördagar stänger de 17.00 - SURPRISE! min reaktion fuckfuckfuckfuckfuckfuck osv
så vi åkte till hemmakväll, frågade efter den "ööh nej inte en enda i hela lund"
NÄHÄ!
letade igenom bilighetsfilmer på Ica kvantum, citygross och malmborgs.
sedan åkte vi till burlöv center - coop forum. letade igenom flera rader, väggar, filmställ och tre stora lådor som jag i stort sätt grävde ner migsjälv i.
hittade vi den?
Nej.

jag förstår inte. jag har städat de två senaste dagarna, gjort typ alla läxor hela veckan. inte skolkat. inte kommit försent. VAD har jag gjort?
jag har letat i två timmar efter EN film. jag FÖRTJÄNAR att ha den i handen nu.

ska till mediamarkt imorgon. finns den inte där. så vet jag en som kommer skrika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0