"hur kan ni vara så trötta nu är det ju fredag?"

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. för jag minns inte så mycket. jag har köpt ett litet, rosa block, står carpe diem på framsidan. ska skriva små fina saker där.
jag såg klart på amelie från montmartre, utan subtitles. så jag förstår inte riktigt allt. man ser ju vad det handlar om. men det känns ganska blint ändå. men då har man tid att fokusera på andra saker istället. jag Älskar den verkligen. vill leva i den. och så vill jag ha hennes fina man. han har så otroligt fin näsa.

mattelektionerna kommer bli värre än någonsin. hoppas hon inte kan schoolsoft.
annars så blev det inget farmor och farfar imorgon, fick jag veta nu precis. så jag ska väl städa, chilla och plugga denhär helgen. men framför allt sova.

nu ska jag lyssna på eftertexterna till filmen igen. för det är så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0