en vacker dag blev ingenting som förr

eftersom att jag inte har något liv, ibland. så satt jag och läste igenom min gamla dagbok. köpte en jättefin för nåt år sedan och tänkte: nu ska jag vara seriös! blev ju inte riktigt så. men i början gick det ganska bra. jag kände dock att det var en jävla skillnad på då och nu. så jag var tvungen att dela med mig av saker som jag knappt minns ( kan ju också lägga till att jag skrev nog mest i den satans boken när jag Inte mådde bra, men jag har ändå skrivit ganska mycket så take a hint) :

"burn the evidence of my existens, clear the ashes on the ground"
- så känns det

jag sitter här och försöker ge råd, som om det skulle hjälpa migsjälv? vem lyssnar på mina problem? inte för att jag berättat för någon, men har någon frågat? nej.. Jeff Buckley kanske har svaren?

jag är helt jävla såld på dude. det är fan inte sant.

jag tror jag gör vad som helst för att slippa börja skolan!!

holy shit jag orkar fan inte vara i skolan. alla blickar, jag vill inte ens föreställa mig vad folk tänker
dude är underbar.

dude! var är du?
jag behöver dig, livet är svårt och jag har hjärnskakning.
skolan tar kål på mig, behöver dina ord!!

det går bara inte. såhär har det aldrig varit förut, helt fast.

varför lyssnar ingen på mig? om jag berättar för någon att jag mår dåligt eller att något är fel så resulterar det i en tävling i vem som kan må mest dåligt?!
Fyfan för vår värld, fyfan...
jag vill till mazetti. jag vill veta att allt kommer gå bra, jag vill tro på att det ska bli annorlunda då..
jag ser bara framför mig hur jag inte kommer in på gymnasiet, det känns inte ens lönt att försöka längre..

Ps. I love you
Irland
Irländare
Irländsk musik
Irländska pubar
Edgar

dude - DÖ jag Hatar dig!

hela veckan blev mörk. fick ig på ett spanska prov. grät, varje dag.
har tappat förtroendet för alltför många människor, det mesta känns så meningslöst.
de verkar arga på mig, vilket jag inte förstår
har försökt fejka det i skolan, bara för att orka ta mig genom dagarna. det är så otroligt jobbigt, psykiskt.


Einar Hansen
idag kallade de mig PYRY (porr yrsa)
men lycklig är jag nog :)

skolan är allt
och Hän


snacka om megahopp och megaomvändning där på slutet. det går bra nu! var väl det man skulle komma fram till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0