världen styrs av dårar och pengar går till krig - men jag vill inte bråka med dig om nånting



idag har jag, mamma och pappa tittat på 4 eller 5 repriser av idol. liv?
jag borde nog öppna historiaboken. jag har inte läst. alls. fan vaddumt egentligen. kanske?
kulturhistorian känner jag mig säker på. sen vet man ju aldrig. en gång trodde jag att jag skulle få MINST vg+ på ett spanskaprov, men det blev ig. haha. fast, världen var lite uppochner då.

AH! hatar tid.
facebook säger förresten att jag är kurt cobain. jag är cool.

haha förresten måste jag säga att irpen reklamen är så jävla klockren. bond stil "400 mg" och "i kampen mot det onda" <3
aja.
ser tristan och isolde och fixar power point. fan, jag vill ha kinderägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0