the little things


åh fyfan
jäävlar
jag är så fruktansvärt arg just nu
det känns som att hela min kropp är helt avslappnad och lugn
men inuti mig bor det en eldsprutande drake
och han har vaknat nu
fyfan alltså
jag borde kanske inte bry mig
men det är ju du som skapat denhär draken
så det är klart han reagerar
jag kommer ihåg saker
länge
vissa saker sätter sig verkligen
jag kommer ihåg exakt vart vi satt
vem som satt bredvid vem
vem som sa EXAKT vad
jag satt i världens extas
och ville berätta för er
ni tittade inte ens på mig
och nu helt plötsligt
så är det värt någonting
för att det är inte mitt längre
utan ditt
så jävla äckligt

denhär människan
är den värsta människan jag någonsin träffat
åh alltså
jag känner för att gråta
och skrika

men nu ska jag städa
lyssnar på piña colada song
vet inte varför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0