tänk för jag ångrar mig inte ett dugg

så himla glad och nöjd och mest av allt kanske fattig!
coco chanel var så fruktansvärt bra, men efter halva filmen kunde jag ha gråtit genom resten.
för varför kan saker inte bara vara lite enklare? lite finare? lite mer kärlek och lite mindre pengar och skit?
de är så vackra, coco och boy.

vi pratade om skönhet på engelskan idag, ju.
och jag tycker att ögon är det finaste. men det är så töntigt att säga det.
men när jag såg Boy så insåg jag att det kanske inte riktigt är ögonen i sig
utan blicken
och hans blick
är värd att Dö för..
kan inte beskriva det bättre än så

och sedan tyckte ingen att lars winnerbäck var snygg. och visst, snygg är nog inte ordet. men han är Edgar. han är SÅ Edgar.
han har snälla ögon och rött hår och om det inte är bra nog så vet jag inte vad som är det alltså.
jag kommer vara glad den dagen
jag hittar min Edgar med snälla ögon
och kanske rött hår

imorgon ska det bli bilder
på min låda
och på einare som har hattar och eller mössor
och äter bakverk såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0