studiebesök lund


kändes så otroligt spännande att vi idag skulle till Lund med klassen! wow liksom!
men allvarligt talat så känner jag mig väldigt ofta så osäker när jag går runt där, det är så enkelt att vandra i malmö. det är stort och det är massa människor. Lund är litet, mysigt, vackert och där finns också massa människor.
av någon jävla anledning klarar jag inte riktigt av det ensam. det finns klart flera människor jag väldigt gärna skulle stöta på sådär på gatan, men det finns tyvärr ännu fler jag absolut inte vill träffa - inte ensam iallafall. om jag går runt med en eller flera människor känns det dock hur brasom helst, då spelar ingenting någon roll.

det var en jättekonstig känsla att vara där med hela klassen :s det känns som att malmö och lund tillhör två helt olika delar av mitt liv och nu blev det värsta krocken. det var ett väldigt lyckat studiebesök iallafall. man förstod vad hon sa och det tog inte alls lång tid. sedan att jagi nte riktigt orkade stå upp hade ju inte med någon annan än migsjälv att göra, frukost för tidigt och ingen jävla pronaxen tog jag. dumt av mig.

sedan blev det krångel, skulle köpa cookie dough och sen skulle jag säga HEEJHEJ till hanna så jag fick bege mig till polhem, läskigt värre. är glad att jag går på en liten skola. detta är säkert en av mina paranoida inbillningar men folk tittade konstigt på mig innan ajg ens kommit fram till skolan, och sedan var jag plötsligt inne på engelskalektion som inte var min egen..
men jag menar det är ju hanna och hon har rött hår så vad gör man inte?

jag har spenderat kanske 3 eller 4 timmar invirad i en filt i soffan med cola zero, cookie dough och mamma. nu tänkte jag göra engelskan och läsa om axel von fersen, brad pitt ni vet?

jag vill se mentalist! nu har vi kommit fram till de avsnitt jag inte sett förut så jag är överexcited! :D
och. jag föll för frestelsen igår, såg halva idol ._. skamligt men sant. jag måste faktiskt se malmö ikväll också, för jag var ju typ där samma dag. så. jo, faktiskt.

såg project runway finalen säsong 2, jag hade inte sett den insåg jag! Santino var ju bäst? allvarligt talat så var chloe sämst :s men men.
jag älskar santino, han är grym och go och charmcharm! jag vet inte. me likey

jag mår piss för övrigt :) cookie dough can only do so much, tur att man har mer till ikväll.

musikproblem igen, tjatade ut beatles igår jag orkar verkligen inte mer. olle ljungström tjatade jag ut imorse (hur lyckas jag tjata ut en artist innan skolan börjar you say? ingen aning)

AH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0