snacka om heldag..


aaaseijfklsedjf
denna dag började med skoltidningsmöte 11-12 sedan mazetti 13-16 och nu så ska jag och annajohanna på modeskissningskurs kl 18 så vi hinner icke hem. hon är för tillfället hos jackie här på andra sidan gatan och jobbar, själv har jag jobbat över lite här på mazetti och sitter nu HELT ensam i fullkomlig tystnad. både skönt och jävligt läskigt..
gillar dagen!! men jag är helt sjukt trött ._.
dagens knäppaste var nog att ulrika sa att mitt halsband var fint och sedan föreslog att jag kunde använda de små stavarna som tops... och rensa öronen med... för så såg de tydligen ut förr...
jag har de två knasigaste och bästa bildlärarna som finns tror jag ^^,

måste äta alltså !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0