ett sällsynt exemplar


hoppas timo inte blir ledsen över att jag har på mig hans tröja idag, medans jag drömmer om lars winnerbäck..
det var tänkt att jag skulle köpa hans nya skiva idag "tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen". men, på översta hyllan inne på folk och rock så stod lasse boxen. där får man skivan i både cd och vinyl + bilder och en sångbok med 112 låtar ._. !! och jag tänkte att nä, det är för dyrt. men, när jag såg den där och höll i den så bara kände jag att jo, FAN! jag ska ha den.
men den kostar 600 nånting. och jag har bara 500 nånting.
och mamma var inte hemma och kunde inte sätta in mer pengar till mig.
så jag funderar på att köpa den ikväll innan bion.

FÖR JAG SKA NÄMLIGEN SE COCO - FÖRE CHANEL IKVÄLL MED ANNAJOHANNA OCH HANNA! (annajohanna bjuder mig för att hon fick bo här, så det känns extra bra)

IDAG VAR SISTA DAGEN PÅ TEMAT REVOLUTIONERNAS TID!
min klass är bäst, idag åt vi i klassrummet.
idag eller imorgon ska de sätta upp våra fina kartonger med våra historiska personer illustrationer ._. du fattar kanske inte men det gör jag knappt själv så pilutta dig.
axel von fersen, <3 sa jag att jag blev nöjd? :D


nej. nu ska jag lyssna på fin timo. creep! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0