einar hansen goes project runway - STRESS

okej. så jag och mamma har åkt iväg och köpt textilfärg, färgar as we speak och hoppas att det finns fint mörklila tyg imorgon när jag ska till skolan.
ska även göra en inspirations A3 grej.. jaha.
och sätta igång med engelskan på riktigt tänkte jag var en bra idé
spanska till imorgon har jag också. great
funderar på att inte ha spanska. men jag måste klargöra några saker angående annat först.
och då måste jag ju gå dit imorgon ändå och göra läxan ÄNDÅ ._.
förutom allt detta så äter jag just nu och tänkte se idol. fniss

aja. alice i underlandet goes galne hattmakarn ska min outfit bli.
jag menar. om alice hade stannat i underlandet så hade hon tillslut blivit lika galen som den där katten och hattmakarn - så hanna kommer se galen ut när allt är färdigt.
skitbra kommer det bli.

emma svensson ska föreläsa imrogon, megakul och megaläskigt för jag ska fota henne och hon är en av de duktigaste fotografer jag vet i sverige iallafall ._. men hon är tydligen lite sjuk så hon kommer kanske inte. vilket tar bort en viss del av min stressfaktor men samtidigt blir man ju lite ledsen, har ändå sett fram emot det länge, men det blir ju av i vilket fall någon gång så :D
aja. nu ska jag andas.
köpt ny jacka och ny väska btw! men har inte laddat in bilder för det finns ingen tid.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0