desperation & sex - I'd rather choose sun & boys


Snusmumriken är ju THE Edgar!
han är suuuuperfin, har spetsig näsa, skitcool hatt, han kan spela munspel (!!!!) OCH för att citera paula är han chill!
att jag inte tänkt på det innan :o (eller har jag det?)
iaf. var tvungen att dela med mig.

förövrigt blev jag snorkfröken på facbooktestet.
ironiskt nog har jag blivit kallad snorkfröken av pappa sen typ alltid
riktigt fint test faktiskt.
även om jag inte är så jätteförtjust i snorkfröken..
men vad kan man göra? :D
(fantisera om en lovestory mellan snorkfröken och snusmumriken <3)

idag fick jag världens <3<3 känsla när Lisa länkade Suburban kids with biblical names <3
minns att någon, minns inte vem, skickade Love Will till mig för flera år sedan.
jag tyckte att den var jättekonstig, men jag lyssnade på den hela tiden ändå.
SÅ FRUUUUUKTANSVÄRT BRA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0