åh det här är vad alla har sagt om dig


jaja, ursäkta om bilden ser helt emo ut. det var inte meningen.

jag har bakat kladdmuffins idag :) de blev dock inte så kladdiga.. mest i mitten liksom.
jag har tyvärr blivit idoljunkie igen. callecallecalle!
aja. borde göra engelska och spanska. eller borde. det vore lätt och skönt om jag gjorde det så att man slipper det sen mitt i veckan - man vet ju inte om det dyker upp något nytt sedan igen.

när faaan börjar gossip girl igen? det finns liksom ingen mening med söndagar längre ._.
vill fotografera men har nooooooooooooll inspiration ._.
vill fixa och trixa om mitt rum, men har nooooooooooooooooooooooooll energi

men vad bra. ännu ett otroligt intressant blogginlägg. YÄYYYYYYYYYY

Kommentarer
Postat av: Malin

fin bild ju. :) inte emo



CALLECALLECALLE!!! :D

2009-09-29 @ 19:45:13
URL: http://maliboo.webblogg.se/
Postat av: yrs

tack malin så kul att du inte tyckte det :D

CALLE <3

2009-09-29 @ 19:56:15
Postat av: Lisa

Gillar att det ser ut som du använt en gammal sliten kamera.

Hur har du gjort? :)

2009-10-02 @ 20:32:54
Postat av: yrs

laddade ner ett redigeringsprogram som heter photoscape, där finns det lite olika filter bla a en kategori som heter "antikfoto" det är kanske lite Bigt men kul som tusan ^^,

2009-10-02 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0