16:59














försöker att get it together och bara PLUGGA men det är så jävla svårt. att öppna boken är en sak, att sedan läsa i den är en helt annan. jag vet fan inte hur man gör när det är så satans tråkigt och man inte vill men ändå måste. och jag orkar inte. jag mår inte alls bra. vill bara äta kex.
uääääääääääääääh.
ska kanske gå och doppa mitt brev i te istället. till bilduppgiften. kanske är bättre.
lars winnerbäcks nya är fin.
han var på skavlan igår btw. skavlan är charm. igår var han dock ett as litegrand.
och då kom jag på Det! Lars Winnerbäck är nog den ultimata Edgarn'. och Zach Condon såklart. men lasse har ju t om rött hår!
Alexander Rydbeck (stavning?) var också där. har faktiskt aldrig hört hela hans låt han vann i melodifestivalen med. bara på reklam etc. han är ju söting. sötsötsötsötsötttttttttttttt! och han var med ganska mycket i programmet och pratade massvis (till skillnad från lars som spelade en låt) - fan vilken snubbe. oho <3

jag känner ändå att historia är inget kul ämne. kulturhistoria är en helt annan sak. fast ändå inte. konstigt nog så känner jag att jag kan kulhi jättebra och historian jättedåligt. det är samma tid ._. förstår inte.

SKÄRP DIG YRSA!?
eller sov?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0