13


bild: efter insparken

ikväll lyssnar jag på allt möjligt - vilket betyder att jag är på megabra humör
jag har t om orkat göra färdigt en spellista som jag började på igår. igår var jag trött som jag vet inte vad. därför blev det en någonlunda lugn spellista. mys.

idag hade jag spanska i 1½ timme från 8:30 - sedan hade jag håla mellan 10-11 och sedan skoltidningsmöte mellan 11-12 - lunch i knappt en timme @ GOVINDAS (kärlek) sedan bild från 12:50 - 16:00.
jag kan ju säga att jag har ALDRIG verkligen jobbat från början till slut. och tack vare amandus pandus så blev min bild riktigt bra! inte för att vara självgod eller så men jag är väldigt nöjd. jag trodde verkligen inte att det skulle bli bra när jag kom till mazetti efter lunch idag. jag tänkte nä fyfan. och sedan när lektionen var slut tänkte jag.. inte alls egentligen. var så trött.
sedan hade vi fet estet möte till ungefär 17:00
sedan käkade jag ENSAM på espresso house och gick ENSAM till modeskissningskursen som jag sedan satt helt död i genom två timmar.
sedan påvägen hem upptäckte jag att jag var pigg. upptäckte också min SMÄLLANDE huvudvärk. helt sjukt.
träningsvärk har man också lite från igår!
så jävla skönt :D <3 (jag är en av de människor som råkar älska träningsvärk. vet inte varför.)
jag saknade baskettiden som fan igår. mjukisbyxor, shorts, svett, basketskor (som blev förolämpade), omklädningsrum! dock kändes det jättekonstigt att gå in i omklädningsrummet efter boxningen utan en jens som utvärderade hela skiten. fan vad jag saknar jens tiden! vi var som bäst då, eos <3
men allt annat som existerade under den tiden var mest skit så jag ska väl inte klaga.
http://fetestet.blogg.se/
läs om dagens möte! jag garva så jag nästan dog <3
jag ska fotografera einar dagen samt emma svensson när hon kommer och pratar med oss nästa vecka.
om ni fick gissa vilket som gjorde mig mest nervös?
att fotografera alla söta trevliga einare
eller att fotografera en asduktig fotograf vars blogg jag nog följt i ungefär ett år nu - som dessutom startade sidan rockfoto.nu
?
.. men, nä jag vet inte.
jag blir helt nervös av att tänka på det.
hon är fasansfullt duktig..



det spelar ingen roll om du håller mig hårt,
ingen kommer minnas om hundra år

<3
ah, att det finns så fina texter. ibland bara inser jag sånt
som jag egentligen redan vet
när jag blir grå
när jag faller
orkar du för två?
när idag blir igår
kommer du att älska mig då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0